PL_SK_Professionel_Link_160x31
Stylizacja

Stylizacje na trening

Stylizacje na trening
Wielkim zwycięzcą w kategorii fryzur na trening jest koński ogon.
© Getty Images

Idealna fryzura na trening powinna być szybka w ułożeniu, atrakcyjna, mieć nowoczesny styl. Pokazujemy jak odpowiednio stylizować i czesać włosy na ćwieczenia.

  • Przez długi czas fryzura na trening układana była w jeden sposób: włosy zaczesywano do tyłu, upinano i trzymano jak najdalej od twarzy. Czasy i standardy zmieniają się, a obecne  fryzury sportowe stają się bardziej praktyczne i jednocześnie atrakcyjne. Prezentujemy popularne fryzury dla atletów i radzimy, jak wykonać je krok po kroku.

  • Stylizacja włosów na trening: koński ogon
    Maria Sharapova, podobnie jak wielu sportowców, lubi tradycyjny koński ogon – jego piękno, elegancję i funkcjonalność.
    © Getty Images

    Stylizacja włosów na trening: koński ogon

    Ciężko jest wyobrazić sobie kanon sportowych stylizacji bez niezawodnego końskiego ogona. Sportowcy kochają go szczególnie za jego styl i elegancję.

    1. Dokładnie rozczesz włosy, rozplątując wszystkie supły.

    2. Na włosy nałóż niewielką ilość pianki lub żelu, dodając im sprężystości i ułatwiając stylizację. W ten sposób fryzura zachowa pożądany kształt przez cały trening.

    3. Zbierz włosy z tyłu głowy związując je gumką. W zależności od Twoich preferencji wybierz miejsce, gdzie i jak wysoko upniesz ogon.

    4. Możesz poluzować kucyk, wyciągając nieco zebrane gumką włosy. Podniesiesz w ten sposób włosy na szczycie głowy.

  • Stylizacja na trening: zapleciony koński ogon
    Anna Kournikova splotła kucyk nadając mu stylowy wygląd.
    © Getty Images

    Stylizacja na trening: zapleciony koński ogon

    Zaplatanie końskiego ogona wydłuża nieco stylizację.

    1.   Wykonaj 1 i 2 krok stylizacji zgodnie z opisem powyżej.

    2. Zbierz włosy wysoko w koński ogon, a na końce nałóż olejek do włosów.

    3. Teraz możesz zapleść koński ogon wedle własnych upodobań. Warkocz zwiąż mocno na końcu.

  • Fryzury na trening: kok
    Stephanie Rice zebrała włosy wysoko i upięła je w kok.
    © Getty Images

    Fryzury na trening: kok

    Sportsmenki kochają koki. Pływaczka Stefanie Rice zebrała włosy w kok, nadając włosom mokry wygląd i trwałość nawet podczas treningu.

    1. Rozetrzyj w dłoniach żel w ilości odpowiadającej wielkości orzecha.

    2. Palcami wygładź włosy. W razie konieczności możesz nałożyć dodatkową ilość żelu.

    3. Zbierz włosy w kucyk lekko z tyłu i na szczycie głowy.

    4. Skręć zebrane włosy w kucyk i upnij w kok. Możesz dodatkowo zabezpieczyć upięcie wsuwkami lub szpilkami.